22.9.06

Días de cambio

Consumado xa o equinocio, confirmo que cambiamos de estación asistindo a cambios moi grandes no meu entorno inmediato: contaba que levo un ano aquí, pero nese ano xa marchou moita xente. A indómita non aturaba, e agora está centrada na súa fábrica de imaxes... Cesare despediuse hoxe, e xa tiven novas m)aliciosas... E sei que a "jefa" quere deixar de ser jefa tamén... Cantas cousas.

A verdade é que a miña situación non cambiou moito nun ano, se ben mellorei algo a miña competencia lingüística e para me entender co fedello. A independencia trouxo moitas cousas, pero tamén suprimiu outras. Agora penso en prioridades, que hei deixar noutras mans que teñen máis dispoñibilidade, que hei levar adiante, con que seguir loitando...

Un/ha non para de cambiar e atravesar espellos...

6 comentários:

Cesare disse...

:D

Anónimo disse...

"con que seguir loitando..." ¿?? ¿Isto é o que os guionistas chaman punto de xiro?

Un bico

Lúa Neghra disse...

Con, non contra, meu.

Anónimo disse...

Xa o sei muller ;)

Anónimo disse...

I'm Glad i found this site.Added lua-neghra.blogspot.com to my bookmark!

Anónimo disse...

I'm really Glad i came across this site.Added lua-neghra.blogspot.com to my bookmark!